Маю досвід у цьому питанні, тому поділюся. Колись працював у компанії, де весь контент писали технічні спеціалісти - інженери, програмісти. Тексти були точні, але абсолютно нечитабельні. Конверсія зі статей була майже нульова. Потім керівництво вирішило змінити підхід і найняли копірайтера. Але не просто фрілансера, а команду, яка спеціалізується саме на цьому - Копірайтинг. Різниця була разюча! Вони вміють перетворити навіть найскладнішу технічну інформацію на зрозумілий та захопливий текст. При цьому не втрачається професіоналізм - просто інформація подається так, що людина розуміє, навіщо їй це потрібно. У нас після оновлення контенту час перебування на сторінці збільшився вдвічі, а кількість заявок з блогу виросла на 40%. Вони справді розуміють, як писати для бізнесу.